ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Η συμμετοχή των φοιτητών του ΠΜΣ ΣυΕΠ σε επιστημονικές δράσεις συντελεί στην προώθηση και διάχυση επίκαιρων επιστημονικών πληροφοριών και γνώσεων σε κοινότητες επαγγελματιών και επιστημόνων του θεσμού της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, προσφέρει ανατροφοδότηση και άνοιγμα της ΑΣΠΑΙΤΕ και σε άλλα σημαντικά εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως Πάντειο πανεπιστήμιο, ΕΚΠΑ, Πανεπιστήμιο Κρήτης κλπ.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της επιστημονικής δραστηριότητας των φοιτητών μας, καλύπτονται τα προβλεπόμενα έξοδα για τη συμμετοχή και μετακίνησή τους σε συνέδρια σύμφωνα με την  αριθ. 3/22-02-2017 (Θ. 4) Πράξη της π.Γενικής Συνέλευσης Ειδικής Σύνθεσης Πράξη.

 

Σύμφωνα με την παραπάνω εξειδίκευση του προϋπολογισμού, καλύφθηκε η συμμετοχή (έξοδα μετακίνησης, διαμονής εγγραφής στο συνέδριο κλπ), σε 10 φοιτητές για το 3ο επιστημονικό συνέδριο του Ι.Α.Κ.Ε. που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης 5-7 Μαΐου 2017. Τα θέματα τα οποία τα οποία εισηγήθηκαν και έγιναν αποδεκτά μετά από κρίση ήταν τα ακόλουθα:

  • Αγγελάκη Ανθή και Γιασεμάκη Αικατερίνη , εισήγηση με θέμα: "Η εκπαιδευτική διαδικασία και ο επαγγελματικός προσανατολισμός στο ΕΚΚΝΑ (Ειδικό κατάστημα κρατουμένων νέων Αυλώνας)"
  • Θεολογής Ευάγγελος, εισήγηση με θέμα: Διερευνώντας νέους ορίζοντες στην επαγγελματική συμβουλευτική
  • Μακρόπουλος Κωνσταντίνος και Χαϊνάς Ευάγγελος, εισήγηση με θέμα: Η επιρροή των κοινωνικών παραγόντων στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προσδοκίες εφήβων αθλητών καλαθοσφαίρισης.
  • Ορφανός Ιωάννης και Πατρικάκου Άννα, εισήγηση με θέμα: Ο ρόλος της συμβουλευτικής στην εποχή της απασχολησιμότητας και της ισχύουσας πολιτειακής παιδείας.
  • Πατρικάκου Άννα και Σάννας Δημήτρης, εισήγηση με θέμα: Εναλλακτικές δομές εκπαίδευσης και συμβουλευτική κρατουμένων: Η περίπτωση των θερινών σχολείων σε καταστήματα κράτησης.
  • Χαραλαμπάκη Φωφώ, εισήγηση με θέμα: Ο ρόλος της συμβουλευτικής στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
  • Κωνσταντοπούλου Ελένη, Μιχελή Γεωργίας και Μακρή Ιωάννης εισήγηση με θέμα: Η επίδραση νευρωτικού άγχους και υπαρξιακής ενοχής στην επιλογή επαγγέλματος εφήβων  έγινε δεκτή μετά από κρίση.

Επιπρόσθετα, καλύφθηκε η συμμετοχή (έξοδα μετακίνησης, διαμονής εγγραφής στο συνέδριο κλπ), στις κάτωθι φοιτήτριες, για το 3ο Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας του ΕΕΠΕΚ, που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα, στις 13-15 Οκτωβρίου 2017 :

  • Νικοσλαβινού Ελένη και Τσιατά Ευαγγελία, εισήγηση με θέμα : Αξιοποίηση των έργων τέχνης στην ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας.  Εφαρμογή της μεθόδου Perkins  στην  ταινία μικρού μήκους  «Το τσίρκο της πεταλούδας».

Αντίστοιχα, καλύφθηκε η συμμετοχή φοιτητών του ΠΜΣ ΣυΕΠ (έξοδα μετακίνησης, διαμονής εγγραφής στο συνέδριο κλπ), για το 16o Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ELPSE 2017, που υλοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 10-14 Μαΐου 2017. Τα θέματα τα οποία εισηγήθηκαν και έγιναν αποδεκτά μετά από κρίση, ήταν τα ακόλουθα:

  • Η κα Μάτσια Αλκμήνη συμμετείχε σε συμπόσιο με τίτλο: «Η επαγγελματική εξουθένωση των Συμβούλων και των Συμβουλευτικών Ψυχολόγων», σε κοινή εισήγηση με το μέλος ΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ που διδάσκει στο ΠΜΣ ΣυΕΠ κα Κουνενού Καλλιόπη με τίτλο «Η Επαγγελματική Εξουθένωση των υπαλλήλων του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)», που έγινε δεκτή μετά από κρίση.
  • Ο κ. Κυριάζος Θεόδωρος συμμετείχε σε συμπόσιο με τίτλο «Εφαρμογές της Θετικής Ψυχολογίας στην οικογένεια, στην εκπαίδευση και στην κοινότητα», με εισήγηση με θέμα «Θετική Γονεϊκότητα ή Γονεϊκότητα Θετικής Ψυχολογίας;», καθώς και σε κοινή εισήγηση με το μέλος ΔΕΠ κα Γιώτσα Ά., με τίτλο «Ψυχομετρικά χαρακτηριστικά του Ελληνικού Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης της Συμπεριφοράς Μαθητών από τους Εκπαιδευτικούς (TESC)».
  • Η κ. Ζούζουλα Όλγα, συμμετείχε με βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: Χτίζοντας γέφυρες μεταξύ επιθυμίας και πραγματικότητας ¨Εφαρμογές της Υπαρξιακής θεωρίας στη Συμβουλευτική, στην εκπαιδευτική πράξη , στην καθημερινότητα.

Ακόμη, στη διάρκεια των σπουδών τους στο ΠΜΣ ΣυΕΠ, οι ακόλουθοι φοιτητές συμμετείχαν με ανακοινώσεις τους, μετά από κρίση, στις ακόλουθες επιστημονικές συναντήσεις-συνέδρια/ημερίδες κλπ:

  • Αγγελάκη Ανθή και Γιασεμάκη Αικατερίνη, εισήγηση με θέμα: "Η τέχνη ως μέσο συμβουλευτικής στην εκπαίδευση", στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα Θεωρία και πράξη Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο. Μάϊος 2017
  • Κούτσικος Λουκάς, εισήγηση με θέμα: «Δημιουργία Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Παιγνιδιού σε περιβάλλον Flash, για το Αντικείμενο της Γλώσσας σε τμήματα ένταξης μαθητών πρώιμης παρέμβασης με ΔΑΦ», στο 9ο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Σύρος Απρίλιος 2017
  • Ντούνη Μαρία, Πατρικάκου Άννα, Ψημμένος Ιορδάνης- Πρόεδρος του τμήματος Κοιν του Παντείου Πανεπιστημίου-διδάσκων στο ΠΜς ΣυΕΠ- με θέμα: "Επαγγελματική συμβουλευτική παρέμβαση σε μετανάστες και πρόσφυγες: Επιστημονικά παραδείγματα, Συνέργειες και Προοπτικές", στο υνέδριο για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες Συν-Πολιτεία 2017.
  • Πατρικάκου Άννα, με θέμα «Το θέατρο ως εναλλακτική μορφή συμβουλευτικής πρακτικής" στην Επιστημονική ημερίδα της ΕΛΕΣΥΠ: Η μέθοδος του Θεάτρου του Καταπιεσμένου στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό, 2016
  • Χαραλαμπάκη Φωφώ, με θέμα: "Η συμβολή του τμήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στην ψυχολογία των εργαζομένων", στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 2017
  • Χαϊνάς Βαγγέλης, Παρθένης Χρήστος -Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικής, ΕΚΠΑ, με θέμα : Η εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Η περίπτωση του προγράμματος: «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» στο Συνέδριο για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες Συν-Πολιτεία 2017
  • Χαϊνάς Βαγγέλης, με θέμα: "Επαγγελματική συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη ατόμων που ανήκουν στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες: Διαδικασίες και τεχνικές" στο Συνέδριο για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες Συν-Πολιτεία 2017
  • Πατρικάκου Άννα, Ντούνη Μαρία, με θέμα: «Η αξία του σχετίζεσθαι στην ομαδική συμβουλευτική παρέμβαση", στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας 2017
  • Θεολογής Βαγγέλης, με θέμα:: «Η μετάβαση στην εργασία και στη ζωή, Έννοια, Στάδια- Διερευνητική μεθοδολογία- Βιωματικό εργαστήρι», στο εισαγωγικό βιωματικό σεμινάριο εκπαιδευτικών που συνδιοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής με θέμα: «Σύγχρονα θέματα ψυχικής υγείας στο σχολείο: από την θεωρία στην πράξη». 22-23/2/ 2017
  • Βασιλειάδης Μιχάλης, με θέμα: "Το Κέντρο Στήριξης Ρομά και Ευπαθών Ομάδων στο Δήμο Μαρώνειας-Σαπών και οι παρεχόμενες υπηρεσίες του" στο επιστημονικό συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ στις 5-6 Μαρτίου 2016 με θέμα:" Η Ατομική και η Συλλογική Προσέγγιση στη Συμβουλευτική για τη Διαχείριση Κρίσεων και τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κοινωνικά Ευάλωτων Ομάδων"
  • Βάντζου Χριστίνα, συντονισμός 2/ωρου βιωματικού εργαστηρίου με θέμα: «Ενεργητική Ακρόαση: Η Δύναμη της Ενσυναίσθησης» στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δια Βίου Μάθησης, Κοινοτικής Ενδυνάμωσης και Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών/ Πολιτισμικών, Αυτοδιοικητικών στελεχών/ εμψυχωτών με διεθνή συμμετοχή, Κρήτη- Χανιά 2016
  • Βάντζου Χριστίνα με θέμα: : «Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ». στο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο : «Η Ατομική και η Συλλογική Προσέγγιση στη Συμβουλευτική για τη Διαχείριση Κρίσεων και τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κοινωνικά Ευάλωτων Ομάδων» ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π., 5 & 6 Μαρτίου 2016 Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθήνα

Η Κοντζίνου Ιωάννα, φοιτήτρια του Α κύκλου σπουδών, κατά την διάρκεια της φοίτησής της στο ΠΜΣ ΣυΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ το 2015-17, συμμετείχε:

  • στο 1ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής, στις 27-29/11/2015,στη Δράμα, με εισήγηση με θέμα: «Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα: διαμόρφωση αξιών στο μάθημα του ΣΕΠ με την αξιοποίηση του κινηματογράφου».
  • στο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ «Η Ατομική & η Συλλογική Προσέγγιση στη Συμβουλευτική για τη Διαχείριση Κρίσεων & τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κοινωνικά Ευάλωτων Ομάδων», στις 5-6/3/2016, στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, με εισήγηση με θέμα: «Εισαγωγή καινοτομίας σε σχολική μονάδα- Μελέτη περίπτωσης».
  • στο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ «Επαγγελματική Αγωγή στην Ελλάδα και τον κόσμο», στις 10 & 11 Δεκεμβρίου 2016, στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, με εισήγηση με θέμα: «Το Εστιασμένο στην Ελπίδα Μοντέλο Επαγγελματικής Ανάπτυξης».
  • στο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων «Καλές Πρακτικές: Κριτική σκέψη και Δημιουργικότητα», στις 23-25/6/2017, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, με εισήγηση με θέμα: «Συμβουλευτική Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Ανάπτυξη Εαυτού».
  • Επίσης υπήρξε κριτής άρθρων στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, της Λάρισας που έγινε στις 21-23/10/2016.

 Η Παλούση Ελευθερία, φοιτήτρια του Α κύκλου σπουδών, κατά την διάρκεια της φοίτησής της στο ΠΜΣ ΣυΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ το 2015-17, συμμετείχε:

  • Παλούση Ελευθερία και Σιέμπενου Ευτυχία, εισήγηση με θέμα:«Παιδική σεξουαλική κακοποίηση: Η αφηγηματική διέξοδος», στο Επιστημονικό Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ  με θέμα: «Η Ατομική & η Συλλογική Προσέγγιση στη Συμβουλευτική για τη Διαχείριση Κρίσεων & τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κοινωνικά Ευάλωτων Ομάδων». Αθήνα, Μάρτιος 2016
  • Παλούση Ελευθερία και Καλούρη Ουρανία -Καθηγήτρια της ΑΣΠΑΙΤΕ, Δ/ντρια και Διδάσουσα στο ΠΜΣ ΣυΕΠ-  εισήγηση με θέμα: "Η επίδραση των λαϊκών παραμυθιών στην προσωπική ανάπτυξη των εφήβων: Συναίσθημα, άποψη, ταύτιση", στο  2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας  με θέμα: «Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία: Συνεργασίες και Προκλήσεις». Βόλος, Οκτώβριος 2017

Η Κωστοπούλου Γεωργία, φοιτήτρια του Β κύκλου σπουδών του ΠΜΣ ΣυΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ, ως Υπεύθυνη  ΣΕΠ στο ΚΕ.ΣΥ.Π. Γαλατσίου της Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας,  το σχ. έτ. 2016-2017, παράλληλα με τη φοίτησή της στο ΠΜΣ  ΣΥΕΠ πραγματοποίησε τις παρακάτω δράσεις :

  1. Οργάνωση και υλοποίηση Επιμορφωτικού Σεμιναρίου για τους εκπαιδευτικούς ΣΕΠ των ΕΠΑΛ  ευθύνης  με θέμα: "Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός-Ασφάλεια και Υγεία στο χώρο Εργασίας". Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε  στο  χώρο του  ΚΕΣΥΠ Γαλατσίου στις 3/11/2016  (αρ. πρωτ. 18656/18-10-2016  ΔΔΕ Α΄ Αθήνας), με θέμα εισήγησης:  «Η εφαρμογή του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Ασφάλεια και Υγεία στο χώρο εργασίας , στην Α΄ τάξη των ΕΠΑ.Λ.». Δόθηκε υποστηρικτικό υλικό.
  2. Οργάνωση και υλοποίηση Επιμορφωτικού Σεμιναρίου για τους εκπαιδευτικούς Αγωγής Σταδιοδρομίας των σχολείων ευθύνης, στο ΚΕΣΥΠ Γαλατσίου στις 21/11/2016 με θέμα: "Μεθοδολογία υλοποίησης των προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας" (αρ. πρωτ. 21256/16-11-2016 Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας). Δόθηκε υποστηρικτικό υλικό.
  3. Οργάνωση και υλοποίηση Βιωματικού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου Αγωγής Σταδιοδρομίας για τους συντονιστές και συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας των σχολείων ευθύνης, με θέμα: "Το βίωμα ενισχύει τη μάθηση, μαθαίνουμε καλύτερα αυτό που βιώνουμε παρά αυτό που βλέπουμε ή ακούμε" στις 5/12/2016 στο χώρο του ΚΕΣΥΠ Γαλατσίου. Δόθηκε ψηφιακό υποστηρικτικό υλικό.
  4. Οργάνωση και υλοποίηση ΗΜΕΡΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ  σε 12  Γυμνάσια , σε εφαρμογή του αρ. πρωτ. 129457/Δ7/04-08-2016 απόφασης του ΥΠΠΕΘ, 142817/Δ7/06-09-2016 απόφασης του ΥΠΠΕΘ και της αριθμ. πρωτ. 16361/20-09-2016 απόφασης της Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας,  με θέμα: "Γνωρίζω τον εαυτό μου, αξιοποιώ τα Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΕΟΠΠΕΠ, μαθαίνω να αναζητώ έγκυρη πληροφόρηση, μαθαίνω το  τρόπο λήψης απόφασης". Οι Ημερίδες πραγματοποιήθηκαν στις αίθουσες εκδηλώσεων των σχολείων, με χρήση ηλεκτρονικού υλικού και  τη συμμετοχή όλων των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου, των Διευθυντών και των εκπαιδευτικών τους.
  5. Οργάνωση και υλοποίηση Επιμορφωτικού Σεμιναρίου  για τους εκπαιδευτικούς που υλοποιούν Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με θέμα: "Πορεία υλοποίησης, διαχείριση δυσκολιών, προγραμματισμός και τρόποι δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων του προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας"  στις  20.2.2017, ώρες 14.30 - 17.00 στο χώρο του ΚΕΣΥΠ Γαλατσίου.
  6. Οργάνωση  ενημέρωσης  και Ομαδικής Συμβουλευτικής  μαθητών/τριών της  Β΄ ΓΕ.Λ. 8 Γενικών Λυκείων,  με θέμα: " Συνειδητοποιώ τα στοιχεία της προσωπικότητας μου. Γνωρίζω την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Ο.Π., Ε.Π., Μαθήματα Βαρύτητας). Αξιοποιώ  έγκυρες  πηγές Πληροφόρησης. Χρησιμοποιώ τη διαδικασία  Λήψης  Απόφασης» Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν  στις αίθουσες εκδηλώσεων των Λυκείων με  χρήση  των  Νέων Τεχνολογιών, παρουσία των Διευθυντών   και των εκπαιδευτικών των σχολείων.
  7. Οργάνωση Διημερίδας Επαγγελματικού Προσανατολισμού  στις 6 και 7 Απριλίου 2017 με θέμα: "ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ", στο Πολιτιστικό Κέντρο ΚΑΜΙΝΙ του Δήμου Γαλατσίου για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς των  Λυκείων ευθύνης (αρ. πρωτ. 1578/31-1-2017 Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας  αρ. πρωτ.  Φ22/35598/Δ2 ΥΠΠΕΘ) με την παρουσίαση 12 Πολυτεχνικών και Πανεπιστημιακών Σχολών και  40 Τμημάτων ΑΕΙ και  Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων από Πανεπιστημιακούς Καθηγητές. Τη Διημερίδα παρακολούθησαν 840 άτομα, μαθητές/τριες Λυκείων, τοπικοί φορείς, γονείς και εκπαιδευτικοί.
  8. Οργάνωση ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ, στις 3 Μαΐου 2017 στο Πολιτιστικό Κέντρο "ΚΑΜΙΝΙ" του Δήμου Γαλατσίου, με παρουσίαση των  8  Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας και κεντρικό ομιλητή τον Πανεπιστημιακό Καθηγητή του τμήματος Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας  κο Δημήτριο Μπουραντά (αρ. πρωτ. αρ. πρωτ. 4895/7-3-2017 ΥΠΠΕΘ, αρ. πρωτ. 7898/10-4-2017 Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας)
  9. Οργάνωση  Ομαδικής Συμβουλευτικής με θέμα: «Ο εαυτός μου, η Πληροφόρηση, η σκέψη και η γνώση για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού μου Δελτίου»,  στις 27 /6/2017, στο χώρο του ΚΕ.ΣΥ.Π.  Γαλατσίου,  για τους υποψηφίους  των Πανεπιστημίων και Τεχνολογικών  Εκπαιδευτικών  Ιδρυμάτων (αρ. πρωτ. 12466/20-6-2017 Δ.Δ.Ε.  Α΄ Αθήνας )
  10. Συμμετοχή στην Οργανωτική – Επιστημονική  Επιτροπή  διενέργειας Μαθητικού Διαγωνισμού, για την αξιοποίηση του διαδικτύου στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό με θέμα: «Δυνατότητες και προοπτικές του επαγγέλματος που θέλω να ακολουθήσω ή των επαγγελμάτων των γονιών μου μέσα από το Διαδίκτυο» που συνδιοργανώθηκε από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου  και το Αυτοτελές Τμήμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΥΠΠΕΘ (αρ. πρωτ. 106229/Δ7, εσωτ. 045, 26-6-2017, ΥΠΠΕΘ, Γενική Δ/νση Σπουδών- ΑΤΕΠ)
  11. Δημιουργία ψηφιακού Εκπαιδευτικού  Μ-Σεναρίου  με θέμα: « Πληροφόρηση για το σχεδιασμό της σταδιοδρομίας»   ηλεκτρονική πλατφόρμα ΤΠΕ Διόφαντος, Ιούνιος 2017.
  12. Δημιουργία ψηφιακού Εκπαιδευτικού  Μ-Σεναρίου  με θέμα: « Οι αποφάσεις στη ζωή μας»   ηλεκτρονική πλατφόρμα ΤΠΕ Διόφαντος, Ιούνιος 2017.
  13. Δημιουργία ψηφιακής  Εκπαιδευτικής   Μ-Δραστηριότητας  με θέμα: « Δημιουργία Επαγγελματικής Μονογραφίας»,  ηλεκτρονική πλατφόρμα ΤΠΕ Διόφαντος, Ιούνιος 2017.
  14. Επιμέλεια του e-book     «ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 2016 – 2017»   Δ.Δ.Ε. Α΄ΑΘΗΝΑΣ – ΚΕ.ΣΥ.Π. Γαλατσίου,  Αθήνα 2017,  ( ISBN 978-618-82175-9-1)         
  15. Επιμέλεια του e-book «ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 2017»,  Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας   ΚΕ.ΣΥ.Π. Γαλατσίου,  Αθήνα 2017 (ISBN 978-618-83372-0-6)    

Ο Μαρκολέφας Νικόλαος, φοιτητής του Β κύκλου σπουδών του ΠΜΣ ΣυΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ, κατά την διάρκεια της φοίτησής του στο ΠΜΣ ΣυΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ συμμετείχε :

  1. Ανακοίνωση σε Συνέδριο (μετά από κρίση): Η αναγκαιότητα της Σχολικής Συμβουλευτικής σε περίοδο κρίσης. ΣΥΝ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ 2017 «Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες: Συνέργειες και Προοπτικές», Αθήνα, 31 Μαρτίου έως 01 Απριλίου 2017, Μαρκολέφας Νικόλαος & Ντούνη, Μαρία.
  2. Ανακοίνωση σε Συνέδριο(μετά από κρίση): Τα Προγράμματα Αγωγής Υγείας ως εργαλείο ελέγχου του Σχολικού εκφοβισμού στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 44º Πανελλήνιο Συνέδριο Εθνικού Συνδέσμου Νοσηλευτών Ελλάδος, Νάξος, 10 έως 13 Μαΐου 2017, Μαρκολέφας Νικόλαος & Μανωλά Λεμονιά.
  3. Μέλος της Οργανωτικής Ομάδας της ημερίδας με θέμα «Διερεύνηση καινοτόμων μορφών επιμόρφωσης/επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στα σχολεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου». Μονάδα Μεθοδολογίας Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου - Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, 17 Ιουνίου 2017.
  4. Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής της επιμορφωτικής Ημερίδας με θέμα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: μετανάστης πρόσφυγας». Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (Π.Ε.Κ.) Τρίπολης, 27 Μαΐου 2017.
  5. Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής της επιμορφωτικής Ημερίδας με θέμα: «Οργάνωση και Διοίκηση σχολικών μονάδων – Σχολική Ηγεσία». Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (Π.Ε.Κ.) Τρίπολης, 29 Απριλίου 2017.
  6. Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής και Υπεύθυνος Τεχνικής υποστήριξης της επιμορφωτικής Ημερίδας με θέμα: «Εναλλακτικές μορφές Αξιολόγησης για τον μαθητή» - Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (Π.Ε.Κ.) Τρίπολης, Τρίπολη, 18 Μαρτίου 2017.
  7. Υπεύθυνος Τεχνικής υποστήριξης της διοργάνωσης της Ημερίδας με θέμα: «Αξιολόγηση και Εκπαιδευτική Πράξη» -Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Κορινθίας, Κόρινθος, 03 Δεκεμβρίου 2016.

Επιπρόσθετα, οι φοιτητές και των δύο κύκλων του ΠΜΣ ΣυΕΠ επιμελούνται ως ομάδα την έκδοση Επαγγελματικής Μονογραφίας (για 3 επαγγέλματα), συμμετέχουν σε δίκτυα ΣΕΠ και σχεδιάζουν Ημέρες σταδιοδρομίας. Άλλωστε από τους φοιτητές του ΠΜΣ ΣυΕΠ του α’ κύκλου έχει κατατεθεί και πρόταση για εθελοντική προσφορά υπηρεσιών ΣυΕΠ στο πλαίσιο της ΑΣΠΑΙΤΕ.